FAQ

* Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

* Wat kan ik in het opmerkingsveld vermelden?

* Wat is de levertijd?

* Wat zijn de verzendkosten?

* Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

* Versturen kan ook naar het buitenland?

* Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?

* Kan ik mijn bestelling retourneren?

* Hoe gaat de betaling?

* Zijn de prijzen, getoond in de webshop, in- of exclusief BTW?

* Kan ik mijn bestelling annuleren?

* Wat is de Shop-in-Shop?

* Hoe werkt de Shop-in-Shop?

Zijn het echte SWAROVSKI® ELEMENTS kristalsteentjes?

 

* Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Zodra jij jouw bestelling hebt afgerond, ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet je dat jouw bestelling goed is aangekomen.

* Wat kan ik in het opmerkingveld vermelden?
In het opmerkingsveld kun je extra gegevens vermelden gerelateerd aan het artikel zoals bijvoorbeeld een kleur doorgeven

* Wat is de levertijd?
Artikelen uit de webshop van G 3 Embroidery liggen niet standaard op voorraad maar worden speciaal gemaakt voor de klant. Het streven is er met een week te leveren na ontvangst van de betaling
Ivm met de feestdagen moet u rekening houden met een langere levertijd.

De artikelen in shop-in-shop gedeelte, koop je bij 1 of meerdere ondernemers. De ondernemer of ondernemers proberen zo snel mogelijk als kan jouw order te verwerken en te leveren.

* Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt u € 6,95 Bezorgkosten in Nederland

* Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Voor bestellingen van G 3 Embroidery: Komt u uit de regio Lochem dan is het mogelijk uw bestelling af te komen halen. Dit gaat in overleg.

Voor bestellingen uit de Shop-in-Shop winkel: Bestel je bij 1 ondernemer, dan stem je dit af met de ondernemer waar je wat hebt besteld. 

Bestel je bij meerdere ondernemers tegelijk dan neem ik contact met je op over het adres waar je het op kan halen. Dit stemmen we samen af.

* Versturen kan ook naar het buitenland?
Versturen kan ook naar het buitenland. Geef dit aan bij het afrekenpunt. Daar vul je jouw adresgegevens in en selecteer het land. Dit betreft alle SEPA landen.

* Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?
Ja, dit is mogelijk. U kunt bij uw bestelling het afleveradres opgeven.

* Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor bestellingen van G 3 Embroidery: Je kunt de bestelling retourneren indien het geleverde niet overeenkomt met uw opdracht of verborgen gebreken heeft.
Voor een uitgebreide uitleg verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden artikel 5 en artikel 7.

Voor bestellingen uit de Shop-in-Shop winkel de AV, leverings-, garantie- en retourvoorwaarden van de ondernemers waar je wat bij besteld. AV-Shop-in-Shop

* Hoe gaat de betaling?
Wanneer je op het afrekenpunt bent kun je kiezen uit meerdere soorten van betalen. Kies daar wat jouw voorkeur heeft. Je kunt o.a. kiezen voor betalen met iDEAL. De meestvoorkomende online betaalwijze voor Nederland. Via de betaalmethode iDEAL komt je in jouw eigen vertrouwde online bankomgeving om de betaling te verrichten.

Heb je een buitenlandse betaalrekening en valt deze onder SEPA dan kun je ook betalen met Bancontant (België - Oostenrijk) - SEPA Bank transfer (Europa) - en SOFORTbanking (Europa m.n. Duitsland)

* Zijn de prijzen, getoond in de webshop, in- of exclusief BTW?
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

* Kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor bestellingen van G 3 Embroidery kun je binnen 24uur na het plaatsen van de bestelling jouw order annuleren.

Voor bestellingen uit de Shop-in-Shop moet je contact opnemen met betreffende ondernemer(s) om dat af te stemmen. Contact ondernemers Shop-in-Shop

 * Wat is de Shop-in-Shop?
Om andere lokale ondernemers te helpen stel ik winkelruimte GRATIS in mijn webshop beschikbaar voor online verkoop van hun producten en artikelen. Ik heb een Shop-in-Shop, winkel in een winkel, gecreëerd voor lokale ondernemers, zodat zij ook langs deze weg inkomsten kunnen genereren in deze Corona Covid19 periode. 

 * Hoe werkt de Shop-in-Shop?
Je kunt bij 1 ondernemer bestellen maar het leuke is dat je ook door elkaar kunt bestellen bij alle winkeltjes in de Shop-in-Shop. Ik coördineer het Shop-in-Shop gedeelte en jouw bestelling en betaling wordt direct doorgezet naar de ondernemer(s) waar je wat bij bestelt. Via een mail wordt je op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Voor bestellingen uit de shop-in-shop, gelden de AV en levering-, garantie- en retour-voorwaarden van de ondernemers waar je wat besteld. Bestel je bij meerdere shop-in-shops tegelijk, dan doen wij, samen als deelnemende ondernemers er alles aan dat je de bestelde artikelen in 1 keer ontvangt. De opzet van deze shop-in-shop is nieuw en op sommige punten nog proefondervindelijk. Omdat het allemaal lokale ondernemers zijn, en er persoonlijk contact is, zowel onder elkaar als met jou, komt dat helemaal goed.

* Zijn het echte SWAROVSKI® ELEMENTS kristalsteentjes?
strassclothing.com staat officieel geregistreerd als merknaam-partner bij Swarovski® en er worden echte SWAROVSKI® ELEMENTS kristalsteentjes verwerkt, ook wel strass-steentjes genoemd.

Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact op. Een mailtje kan 24/7 info@g3lochem.nl

 

Privacyverklaring | Algemene voorwaarden | Copyright by Borduuratelier G 3 Embroidery Lochem | Created by